|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamaya
Administrator
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sob 22:01, 13 Sie 2011 Temat postu: Regulamin forum Kassina.fora.pl |
|
|
I. ZASADY OGÓLNE.
1. Regulamin obowiązuje wszystkich zarejestrowanych użytkowników niniejszego forum dyskusyjnego, które znajduje się pod adresem http://kassina.fora.pl
2. Użytkownik, który zarejestrował się na forum, akceptuje jednocześnie wszelkie warunki regulaminu łącznie z jego kolejnymi zmianami i logując się zobowiązuje się do ich bezwzględnego przestrzegania.
3. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie regulamin, prosimy o zawiadomienie moderatorów lub administratora forum Kassina.
II. UŻYTKOWNICY.
1. ZAKAZ
a) spamowania *
- wielokrotne posty o tej samej treści (linki, zdjęcia, kartki świąteczne, pisanie niechcianych wiadomości na priv) - jest spamem.
b) trollowania *
Uciążliwe spamy i posty mające na celu trolling będą usuwane – w razie niesłabnącego uporu spamodawcy czy trolla – wraz z autorem.
c) obrażania moderatorów i administratora forum Kassina. Każde takie działanie będzie karane natychmiastowym banem.
III. TEMATY
a) Powielanie tematów - zanim rozpoczniesz nowy wątek sprawdź za pomocą wyszukiwarki u góry strony czy dany temat już był poruszany. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone – chyba, że moderator zadecyduje inaczej.
b) Tytuły wątków - jeśli rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego temat dotyczy, w przeciwnym razie będzie usunięty.
c) Umieść swój post w odpowiednim podforum tematycznym.
IV. POSTY
a) Zabrania się pisania postów o treści:
- obraźliwej
- niecenzuralnej
- niezgodnej z prawem
- stanowiących reklamę, ofertę matrymonialną, oraz ofertę kupna–sprzedaży – nie dotyczy ofert znajdujących się w dziale Adopcja.
b) Pisząc na forum przestrzegaj zasad ortografii i pisowni języka polskiego!
c) Funkcja podgląd – skorzystaj zanim wyślesz posta – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Jeśli jednak nie skorzystałeś z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji "edit" w prawym, dolnym rogu Twojego postu.
V. PRAWA AUTORSKIE
a) Wstawiając zdjęcia, avatary lub inne materiały, należy pamiętać o prawach autorskich i nie wstawiać nic, co jest zastrzeżone lub bez zgody właściciela.
VI. PROBLEMY LUB PYTANIA DOTYCZĄCE DZIAŁANIA FORUM, MODEROWANIA
a) Zgłaszamy moderatorom lub administratorze na PW. Zanim zgłosisz problem/pytanie zajrzyj do FAQ u góry strony.
b) Zgłaszamy funkcją "raportuj zły post"
c) Swoją prośbę / problem zgłaszaj TYLKO do jednego moderatora. Jeśli w ciągu 12 h nie otrzymasz odpowiedzi – dopiero wtedy pisz do innego moderatora. Zgłaszanie jednego problemu kilku moderatorom naraz powoduje bałagan i niepotrzebne zamieszanie.
d) Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy wyłącznie na PW moderatora odpowiedzialnego za dany dział lub Administratora
Posty z uwagami dotyczącymi sposobu moderowania będą usuwane. Nieprzestrzeganie tej zasady będzie skutkowało punktami karnymi lub banem.
e) Przypadki, których nie można rozstrzygnąć zgodnie z regulaminem oraz bany dla użytkowników, będą rozpatrywane indywidualnie i rozstrzygane większością głosów moderatorów.
f) Poza w/w punktami obowiązuje na forum przestrzeganie zasad netykiety (zbiór zasad przyzwoitego zachowania w Internecie, swoista etykieta obowiązująca w Sieci)
Celowe łamanie powyższego regulaminu, będzie karane przyznaniem banem czasowym lub dożywotnim.
VII. MODERATORZY
1. Moderator ma prawo
a) bez powiadomienia autora zarządzać wątkami, postami i podpisami które łamią regulamin,są nie akceptowane przez Administrację forum oraz są źródłem konfliktów i sporów między użytkownikami.
b) banować użytkownika, który w jakikolwiek sposób narusza godność osobistą moderatora, obraża go i podważa autorytet.
2. Moderator może:
a) usuwać posty,wątki i podpisy
b) edytować (moderować) posty
c) łączyć wątki
d) dzielić wątki
e) przesuwać wątki
f) blokować (zamykać) wątki
g) zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie
h) brać czynny udział w interesujących go dyskusjach. Poza pełnioną funkcją jest użytkownikiem jak wszyscy.
2. Moderator ma obowiązek
a) przestrzegać niniejszego regulaminu
b) usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem
c) poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa.
3. Moderator nie ma obowiązku:
a) wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji.
b) zabawiać się w archeologa i przekopywać stare wątki. Może to zrobić w miarę chęci i czasu.
c) spędzać na forum 24 h na dobę. Moderator poza pełnioną funkcją ma swoje prywatne życie, więc nie oczekuj, że będzie dyspozycyjny 24 h 7 dni w tygodniu.
4. Moderator nie ma możliwości:
a) aktywować kont nowych użytkowników
b) zmieniać nicka
c) łączyć kont
d) naprawiać problemów natury technicznej
e) uaktywniać opcji abonamentu dla użytkowników
f) dzwonić ze swojego telefonu do użytkowników w celu ustalania
szczegółów, wyjaśniania konfliktów
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo:
- w zasadzie do wszystkiego
Dziękuję za przeczytanie niniejszego regulaminu. Administratorzy forum dyskusyjnego "Kassina"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|